onsdag 9 november 2011

Duktig flicka ;-)


Ibland är man duktig (tyvärr inte lika ofta som oduktig) och idag var en sådan dag! Huvudvärken från helvetet (i alla fall mitt) var på besök och den ville inte riktigt lämna mig ifred. Försökte bota med vatten, vatten och lite till vatten men nej. Det var bara att gå ner i butiken och inhandla panodil. Började se en massa godis och socker framför mina ögon och tänkte tanken att det skulle nog hjälpa ;-) Men (och det är nu det duktiga kommer) istället för godis eller choklad så köpte jag jordgubbar och cashewnötter! Och faktiskt simsalabim så försvann den elaka värken! Min teori som dök upp i huvudet när jag handlade var att kanske det är kroppens sätt att tala om att det är brist på något (förutom sömn som jag vet är fallet också). Så lite järn och salt fick råda bot på mitt problem :-) Bra va!?






Idag är en bra dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar