söndag 9 september 2012

Tjugofyra och femton...

Idag (eller egentligen runt tolvtiden inatt) så har jag och min kära make varit tillsammans i 24 år! TJUGOFYRA!! Galet =)

Stod som ett fån utanför "går´n" (Norslunds fritidsgård) och väntade på en 16-årig kille som var ute med sina polare. Han hade lovat att han skulle komma förbi. Var nog på väg att ge upp när han och en kompis tillslut dök upp. Kommer ju egentligen inte ihåg allt exakt eftersom det var så oootroligt längesen men jag har bestämt för mig att vi stod där ganska länge och kysstes (pussades?) och kramades :D Och sen var det ju bara så att det var han och jag...

Vad hände för 15 år sedan då? Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg - alls! Men jag vet att jag har en förlovningsring som det står 9/9 1997 på så jag är helt säker på att det är dagen som vi förlovade oss på ;-) Det sjuka är att vi båda kommer ihåg vad vi gjorde första gången vi förlovade oss. Men då var vi bara 16 och 18. Det var alltså 1990 men datumet var 29/9 eftersom vi missade "vårt" datum... Men ingen av oss kommer riktigt ihåg vad vi gjorde när vi förlovade oss "på riktigt" - alltså för exakt 15 år sen... Jag får skylla på att vi faktiskt hade lilla söta Bella att ta hand om =)

Nu ska vi iväg på bio för att få lite tid för oss själva och "fira" lite. Hoppas jag kan hålla mig vaken ;-)

Idag är en bra dag gott folk! Pussar och kramar


   

 
Jag älskar dig Anders Pousette!

Du och Jag - för alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar