fredag 18 januari 2013

Händelserik...

...vecka!?

Nja, det beror nog på hur man ser det. För mig har der varit det. Men bara yrkesmässigt. Nedskärningar av timmar på jobbet innebär förändring för mig från och med måndag. Men vad gör väl det, har väntat länge på den dagen... Men ni behöver inte vara oroliga, den "stora" förändringen innebär bara ett kort pass i kundcenter (4h). Eftersom jag är såå bra så ska jag dit och styra upp lite ;-)

Kanske ska tillägga också att nedskärningarna beror på att det blir mindre och mindre att göra inom administration (ny teknik och sen är jag för effektiv i mitt arbete ;-)). Maxi går som tåget, ingen kris där... :-)

Nu är det fredag och eftersom vi går i nedskärningens tecken så slutade jag redan klockan två :-D

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar