onsdag 6 mars 2013

Läs...

...och häpna! Jag har varit på gymmet idag! Hörde jag suset av ett WOW!?

Skulle vilja skriva vad jag egentligen tycker och tänker om mig själv just nu men för er skull låter jag bli =) Jag är ju såå otroligt bra och kanske till och med bäst nu när jag börjat träna igen!? Hahahahaha vad jag skrattar åt min komiska/ironiska sida just nu ;-)

Kan ju, innan jag slutar dela med mig, tala om att jag redan har ont, överallt... Har låtit mig själv falla ned i en rejält idiotisk svacka. Men förhoppningsvis har jag brutit förtrollningen och kan börja träna regelbundet igen... Det vore ju toppen :-P

Nu till något helt annat för vad vore väl ett blogginlägg utan en hälsning till någon som fyller år!? Grattis till min underbara svåger Conny som har sin födelsedag just precis idag! Hipp hipp hurra!!!

Idag är en bra dag! Pussar och kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar