måndag 1 augusti 2011

Lång dag...

En otroligt lång dag har det varit. Inte många timmars sömn i natt... Konstigt hur det är när man vet att man ska upp!

Började klockan 06.00 och slutade inte förrän 18.30. Men på denna tid fick vi mycket utrett, det mesta faktiskt. Och det känns skönt att veta att det inte finns en massa konstigheter som ingen vet någonting om. Glad jag är att M har kommit. Undrar vad vi gjort utan honom?

Hur som helst - trött är jag! Och eftersom jag är så duktig så tänker jag belöna mig själv med en god natts sömn ;-) Ladda för Helena/Ami-tid imorgon - underbart...

Idag är en bra dag! Semestern är slut och det är bara att gilla läget! Puss och kram
Published with Blogger-droid v1.7.3

1 kommentar:

  1. Du är så duktig!
    Men se till att behålla lite av semseterkänslan, så du kan unna dig lite ledighet också!
    Kolla dina inst. på RSS-flödet.. det är det som är felet tror jag!
    Love you sis!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera