fredag 19 augusti 2011

Beslut...

...har jag svårt för. I alla fall då det finns massor med alternativ :-P

Madde var inte så där jätteimponerad av att inte få följa med till Uppsala så jag får lite dåligt samvete för att jag åker i så fall... Så just nu vet jag inte... Ska jag ta en tur till Sandviken och kolla när Tobbe tävlar? Eller ska jag stanna hemma och kolla när tjejerna spelar fotbollsmatch?

Dagen i morgon börjar med att Anders går på is! Och dit vill Albin definitivt :D Det är ju det bästa han vet - att få följa pappa till ishallen och kolla... Sen fortsätter det med att tjejerna har match mot Korsnäs vid lunchtid. Men med risk för att vara lite ego så lutar det åt Sandviken och kanske, kanske, kanske även Uppsala...

Ja tror minsann att så får det bli! Men jag kanske ska kolla med Posan först ;-)

Idag är en bra dag! Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar