fredag 6 januari 2012

Leedig...

Åh vad skönt och mysigt med en ledig dag! Önskar bara att en orkan sveper förbi och tar med sig allt skräp som verkar ha en förmåga att samla sig i vårt hem... Men en ledig dag måste ju förgyllas av något att göra så varför inte städning?!

Om jag skulle lista upp allt som behöver göras i varje rum så tror jag att inlägget blir världslångt så det tänker jag inte göra. Dessutom så är jag övertygad om att den listan är ångestframkallande så jag utsätter inte mig själv för det idag ;-)

Grattis till småkronorna som tog guld i natt! Vi var vakna och såg hela matchen (med undantag för målet för då hade vi somnat!!!) så vi är liite trötta och slitna idag. Men vi såg att dom vann för vi vaknade precis lagom till prisutdelningen igen :D Haha... Galet onödigt att hålla sig vaken för att sen missa avgörandet :P

Sverige tog guld i JVM - Ishockey



Nu ska jag njuta av denna braiga lediga dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar