fredag 20 januari 2012

TGIF

Vill bara berätta gott folk att det återigen har blivit - FREDAG!



Utifall ni hade missat det ;-)

En helt vanlig fredag på jobbet. Riktigt bra faktiskt. Är klar med allt till bokslutet och har skickat iväg alla papper... På måndag ska vi börja med nya tag och ändra lite rutiner och arbetsuppgifter. Förhoppningsvis blir det bra tillslut :P

I kväll är det innebandy som gäller för mannen i huset. Bella ska inte spela men Posan är ju tränare så han "lär" ju ställa upp. Vet inte vad jag ska hitta på. I går skurade jag matkällaren (där vi fått in fukt och det ser inte så jättebra ut på den fronten) och kanske ska jag fortsätta med bastun nu då för att se hur det ser ut där :P Jag har börjat längst ner i hörnet på huset och får nu arbeta mig utåt ;-) 

Eller så kanske det blir soff-häng ikväll och städningen får vänta till en annan dag :D

Idag är en bra dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar