onsdag 15 februari 2012

Japp...

...då var det gjort! Det lååånga avbrottet från träning är slut! Idag har jag - hör och häpna - varit på gymmet och tränat! Albin har varit på Barnpassningen med Jennie och varit med på Kidz Fun! Så nu finns ingen ursäkt längre för jag vet att han gärna går dit även nästa onsdag!

Mjukstartade lite med ett pass på Crosstrainern. Sen jag var där sist så har dom gjort om en massa så jag kände mig inte så hemma med alla grejer. Dessutom var det alldeles för mycket folk för att jag skulle känna mig bekväm med att gå runt och se ut som om jag inte visste vart jag skulle ;-)



Min älskade dotter är ju i Uppsala hos min älskade systeryster Katarina och jag vill lova att hon inte gör det lätt för Kattis. Facerape grand de lux kan du kolla in här :D

Idag är en bra dag! Puss och kram

P.S. Idag har jag införskaffat den mest perfekta 40-årspresenten! Min älskade Posan kommer bli superlycklig (hoppas jag)... D.S.




    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar