måndag 27 februari 2012

Underbar...

...helg med massor av kärlek, överraskningar, kalas, kramar, släktingar, vänner, hundar, barn, mat, kakor, tårta, öl, sprit, vin, kaffe, cappuccino, caffe latte... and it goes on and on ;-)

Och nej - jag har inte tagit varken öl eller vin (usch och fy i min smak ;-P) men jag kan inte svära mig fri från alkoholen och kaffet ;-)

Med risk för att vara tjatig så har helgen varit helt otroligt, makalöst UNDERBAR!

Tyvärr var jag alldeles för upptagen med att passa upp på alla så det har inte blivit mycket bilder men för den som vill så finns det här och här!

Och ja - jag älskart! På riktigt så älskar jag att ha alla mina nära och kära hos mig! Så tack! Tack för att ni finns och tack för att ni förgyller mitt liv!

Så kul överraskning att min bonusbror Håkan tillsammans med sin vackra fru Maija och söta tjejerna Filippa & Felicia också följde med hit! Underbart...

Nu kan jag ju också avslöja vad vi köpte till Anders!

Tadaa!!!



Den mest perfekta kaffemaskinen som finns att hitta!

Nu ska jag placera mig i soffan en stund innan familjen ramlar in efter innebandyträning. Kanske till och med hinner ta en kopp kaffe?! :D

Idag är en bra dag! Pussar och kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar