torsdag 26 april 2012

Träningsvärk...

...efter BodyBalance har jag! Jag förundras över hur man kan bli svettig, få puls och dessutom träningsvärk fast man står still (om än i konstig position)! Riktigt skön träning! Påminner om den träning jag körde på gymmix en gång i tiden...



Idag har jag kört BodyCombat och det går verkligen framåt! Riktigt peppande att se och känna att man gör framsteg =) Har faktiskt aldrig tränat så svetten rinner så mycket som nu. Vet att det låter konstigt med tanke på hur mycket jag tränat genom tiderna men det är faktiskt sant. Har aldrig gillat att bli andfådd så oftast stannar jag upp när det blir för tungt - men inte nu! Säger och gör som min älskade syster: bra jobbat och klapp klapp på axeln ;-)

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar