lördag 24 september 2011

Sara Maria Isabella

Det här inlägget är till dig min älskade dotter!



Jag älskar dig! Jag är lycklig och stolt över att ha en så duktig, vacker och fin dotter som du! Jag vet att jag är tjatig om saker och jag ber om ursäkt för det. (Tyvärr har jag tagit på mig den biten av föräldrarollen). Men jag vet att du i alla fall lyssnar med ett halvt öra och tar åt dig av det som är viktigt... Och även om jag inte alltid säger det så är jag så otroligt stolt över den person du har blivit! Skulle vilja skydda dig från allt ont för alltid men jag vet att vissa saker måste man lära sig på egen hand... Ibland önskar jag att jag och din pappa kunde byta roller. Att jag fick vara den som du älskar mest och inte bara vara den som tagit på sig uppfostrar-kappan. Men jag vet att du älskar mig och jag vet att du, precis som jag, kommer förstå så småningom... Om inte annat när du själv får barn... Jag vill att du ska veta att jag finns här för dig - alltid!

 Älskar dig, för evigt och för alltid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar