tisdag 20 september 2011

Vågar inte riktigt...

...hoppas än men nu har vi varit till läkaren med Madde och hennes mage - igen. Och nu verkar det som att dom lyssnar. Alla prover (och då menar jag alla) tagna och förhoppningsvis så kan vi utesluta det mesta i sjukdomsväg i alla fall... Men vi vill ju samtidigt veta varför hon nästintill alltid har ont i magen... Min gissning är ju IBS (stressmage) men vi får hålla oss till tåls ett tag till när det gäller en diagnos.



Snart ska vi till att äta en otroligt mumsig broccoli- och ädelsostpaj. Provade den igår och det var hur gott och enkelt som helst! Sen ska jag tyvärr åka tillbaka till jobbet. Helst vill jag ju krypa ner i soffan men det är så illa nödvändigt att komma ikapp med allt på jobbet så det är bara att bita ihop... Förhoppningsvis så blir jag klar med lite av det som tynger mina axlar.

Idag är en bra dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar