lördag 17 december 2011

Löördag...

Tror inte det finns en skönare dag?!

Om jag inte redan hade slukat frukosten så hade jag lagt ut en bild på hur mysigt jag har det ;-)

Mina lördagar, så länge som hockeyn håller på, består av ensamtid! Och visst tycker jag det är tråkigt att vara ensam ibland men lördagarna tackar jag gud för :)

Tyvärr sover jag bort den mesta tiden men när jag väl masat mig ur sängen är frukost (smoothie, finn-crisp med philadelfiaost och gustafskorv) en tidning och vuxen-tv i bakgrunden på lördagarna himmelriket! Tro nu inte att vuxen-tv betyder något snuskigt utan helt enkelt INTE barnprogram från vare sig barnkanalen, disneychannel, cartoon network eller någon annan konstig kanal...

Nej nu ska jag ta en till kopp kaffe, luta mig tillbaka och vänta på att stormen intar mitt hus, för snart kommer dom hem :D

Idag är en bra dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar