söndag 18 december 2011

Då var det...

...söndag igen då! 4:e advent och en vecka kvar till julafton (igår jag vet). Känns sådär med tanke på att ingenting och då menar jag verkligen INGENTING är klart...

Men jag har ju bestämt mig för att inte stressa och bli sådär äckligt grinig som bara jag(?) kan.


 Det är svårt när jag börjar lista upp allt som ska göras! Samtidigt som man ska jobba och klara av julveckan på Maxi (som är så där roligt hysterisk)...

Men vad gör väl lite skit i hörnen när man har familjen samlad och myser med en kopp glögg på julafton? Barnen är nöjda (förhoppningsvis) och alla föräldrar pustar ut framför TV:n (jaja när disken är klar och TV:n är ledig...). Njuta av julen! Det är vad jag ska försöka göra!

Men (mycket men blir det) det är som sagt (sköna) söndag idag och en vecka kvar att våndas på så nu ska jag njuta av dagen som är här och nu.

Madde är med på innebandy-dm så det blir nog Lugnet hela dagen...

Idag är en bra dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar