lördag 3 december 2011

Pom pom pom

Har inte så mycket att säga! Livet snurrar och rullar. Massor att göra på jobbet och hemma...

Dålig uppdatering hela veckan, sorry! Ska jag ta den korta versionen?

Måndag: Inget speciellt...
Tisdag: Inget speciellt...
Onsdag: Mamma kommer på besök och sen är det inget speciellt...
Torsdag: Förutom galen kundkortskväll på Maxi och jobb till 20.00 - ingenting...
Fredag: Faktiskt för första gången på evigheter blir jag utbjuden! Innebandytränare och deras respektive samlas för AW på hotel Bergmästaren! Mycket, mycket trevligt! Min mor sitter dock ensam kvar hemma och har tråkigt stackarn...
Lördag: är det idag och jag hoppas verkligen att det blir - INGENTING...

Idag är en bra dag! Puss och kram

Uppdatering

Ingenting blev helt plötsligt allt på en gång ;P


Bella match i Borlänge (med 94:orna!!! Kul!) behöver då såklart skjuts dit...

Madde match på Lugnet vill självklart att vi kommer och tittar...
Albin har hockeyträning och behöver definitivt skjuts och hjälp ...


Glömde jag kanske nämna att pappan i familjen ska iväg på julbord och Leksandsmatch så jag får ta med min sjuka mor och börja med innebandymatch och sen över i ishallen för se till att Albin får på sig utrustning och snöra skridskor...

Livet är underbart! Och jag är inte alls bitter ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar