fredag 14 oktober 2011

Facebook

Jag älskar facebook. Utan fb hade jag inte vetat någonting om någon och jag hade varit helt utanför... Men just nu känner jag mig smått rädd och irriterad för fb har tagit över min telefon... Inte på riktigt men fb är överallt :P

Gjorde en uppdatering och vips så har fb tagit över! T ex min kalender: istället för att det står att det är innebandyträning så står det vem som fyller år. Vilket i och för sig kan vara bra men jag ser ju det när jag går in på fb... Har också fb bland mina kontakter OCH i mitt fotoalbum!!! Helt sjukt snopen jag blev när jag såg det här (skärmbild = ny funktion som jag gillar ;-))


Nytt från vänner!? Vill jag verkligen ha alla bilder från fb i mitt album på mobilen?

Kommer säkert att tycka att detta är jättebra om ett tag men just nu känns det wierd...

Men som sagt vissa delar gillar vi skarpt. Och facebook, vad hade jag varit utan min ansiktsbok? Älskart...

Idag är en bra dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar