söndag 2 oktober 2011

Försöker...

...febrilt få ihop livet med allt vad det innebär! Kan bara konstatera, med facit på hand, att året har för få dagar! Kunde gärna förlänga sommaren med ett par veckor eller så  ;-)

Är dessutom så otroligt usel på att planera! Sitter ju nu i mysbyxor och har inget speciellt att göra (skönt, jag vet) men istället hade jag ju kunnat planera in något som jag känner att jag inte hinner med sen... Jobbar ju ganska mycket (inte för mycket men i alla fall varje dag). Och när man väl kommer hem så är det endera träning för någon eller mat som ska lagas. Och efter det är det oftast snark i soffan som gäller ;-)

Nu börjar också innebandyn igen. Fotbollen har precis avslutats och då tar nästa vid. Har fått världens spelschema! För av någon anledning (som jag inte förstår) så har dom två serier att spela denna säsong. Dels den "vanliga" och sen även en regional (med resor som till t ex Hudiksvall!!).


Och jag vet att man inte behöver gå på alla matcher och jag kan ju åka själv dit vi är inbjudna men jag tycker också det är roligare, om vi ska åka till mormor eller någon annan, om vi är hela familjen. Som det sett ut nu och kommer se ut framöver så får hela tiden Bella och Anders stanna hemma istället...

Men jag antar att det, precis som med allt annat, kommer att ordna sig tillslut!

Idag är en riktigt bra slö-dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar