torsdag 15 mars 2012

Body Attack

Hade ställt in mig på ett pass Body Combat. Laddad som sjutton var jag när det visade sig att dom inte fick tag på en instruktör. Istället gästspelade Body Attack... Och jag säger bara - fy f*n vilket pass! Riktigt duktig instruktör och full fart. Har inte svettats så mycket sen - jag vet inte när!!??



Tyvärr måste jag säga att det inte är något för mig. Med alla sviter jag har efter tre barn och diskbråcksoperation så är det alldeles för mycket hopp för min del :P Och jag lovar att man ska hoppa precis heela tiden... Kommer ha ont precis överallt i morgon. Förmodligen till och med i fläsket som har fått sig en rejäl skakning ;-) Förhoppningsvis är ordningen återställd på söndag när det är dags för nästa Body Combat. Vill så gärna prova på det ordentligt...

Mannen i mitt liv har precis kommit hem från Borås. Lycka är att ha familjen samlad =)

Idag är en bra dag (tyvärr har jag känslan av att morgondagen kommer vara en pina ;-))! Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar