söndag 18 mars 2012

Sunday - Combatday...

Blev väckt av stackars Madde i morse när hon inte längre fick behålla maten i magen :( Usch stackarn, magsjuka är aldrig kul...

Bella blev tillfrågad att vara med och spela med 94:orna idag så det blev trots magsjuka en match på Lugnet. Lite annat att kolla på dessa tjejer! Mer fart och riktigt spännande... Som stolt mamma så tycker jag Bella gjorde en kanonmatch =)

Nu sitter vi i soffan framför Svenska Skidspelen och med en stor kopp kaffe i handen. Albin är på bowlingkalas, Bella på sitt rum och Maddox ligger utslagen bredvid oss...

Är laddad för ett combatpass. Har ju bestämt mig för att jag tycker det är roligt ;-) Har en förmåga att "glömma" bort att det är pass som jag ska gå på men med combaten (peppar, peppar) är jag helt medveten om och med på banan :P

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar