onsdag 14 mars 2012

Dålig...

...uppdatering! Förlåt...


Kan meddela att jag återigen är Procordia(gräs)änka. Heela veckan solo :-D Går galant, har koll på allt. Inser dock hur mycket lättare och roligare det är när man är två och jag märker definitivt hur lat jag är... :-P


Igår satt vi bänkade framför go'kväll för att kolla på min duktiga systeryster Katarina och Alice på hundskolan! Såå kul att se! Albin som förmodligen inte riktigt förstått att dom verkligen skulle vara med på tv blev alldeles till sig och nipprig :-D


Förhoppningsvis så kommer det upp på svt.play så jag kan dela med mig här!


Idag blir det gymmet med Abbe och sen hem för att fortsätta med allt hushållsarbete som man tydligen måste syssla med ;-)


Idag är en bra dag! Pussar och kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar