lördag 3 mars 2012

Det är mycket...

...som kan hinnas med på en och samma dag!

Var upp i ganska god tid idag igen. For iväg mot Uppsala och styrde kosan mot Fullerö för lite kopp-inköp (igen). Sen var det Living and room-party hos Katarina. En "stapel" skålar blev mitt fynd...



På direkten när vi partat klart så åkte jag hemåt igen. Hämtade upp 11 pizzor på Köpmanskrogen och så slutligen hem för att inta dessa delikatesser med Thomas, Anna, Arvid, Elsa, Jonas, Madde, Alice och sen även hela min familj! =)

Eftersom dom skulle vidare så sitter vi nu i soffan och slappar med barnen till Mello. Jag är som sagt förundrad över hur mycket som kan hinnas med på en dag. Känns inte som att jag åkt fram och tillbaka till Uppsala direkt...

Idag är en bra dag! Puss och kram

1 kommentar:

  1. Tack för att du kom!!
    Och för kaffebryggaren!
    Love you!

    SvaraRadera