fredag 9 mars 2012

TGIF!


Vissa veckor är det extra skönt med fredag. Så känns det idag! Riktigt skönt med fredag! Utan anledning så känns det som att det varit en tuff vecka. Träningen i tisdags gav mersmak men samtidigt tog det totalt musten ur mig :P

Har fortfarande lite känning av träningsvärken men inte som igår. Oj oj oj säger jag bara. Hade till och med huvudvärk och kändes som att jag hade feber för att jag hade såå ont ;-) Åkte hem efter jobbet och bara la mig i soffan med en kudde över huvudet. Anders tog med sig alla barnen på innebandy så jag fick vila lite och när dom kom hem så var jag fit for fight igen =)

På söndag kör dom ett Combat-pass här i Falun som jag funderar på om jag ska ge mig på!? Riktigt bra träning! Har träningsvärk på de ställen som man vill ha det på! Midjan och armarna till exempel...

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar