måndag 5 mars 2012

Hälsoundersökning...

Previas årliga hälsoundersökning (som vi får via Maxi) är nu avklarad för min del. Inga större överraskningar, överviktig - check ;-)

Men däremot så hade jag bra värden - lågt blodsocker, bra blodtryck och godkänt kolesterolvärde. Ska skärpa mig när det gäller mat och träning! Ska röra på mig mer och jag ska ge fan i (fel) kolhydrater! Som sagt inga överraskningar... OCH EN SKÄRPNING BEHÖVS!



Men jag tänker inte börja fokusera för mycket på vikten igen. Jag accepterar att det är så här det är och min nya livsstil kommer så småningom sitta i ryggmärgen och bara föra gott med sig...

Hade bättre kondition (puls) nu mot vad jag hade när jag tränade som mest intensivt. Förmodligen beror det på att jag var mer stressad då och otroligt mycket mer lugn nu =)

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar