tisdag 27 mars 2012

Suuk...

...är jag jättesuuk ;-) Nä då men jag har otroligt ont i halsen och till min stora förtvivlan så blir det ingen träning för mig...

Att jag blir förtvivlad är pga av att jag är livrädd att falla tillbaka i gamla vanor igen. Jag VILL INTE det, men jag vet hur fruktansvärt enkelt det är. Dessutom vet jag hur svårt det är att komma igång med träningen efter uppehåll. Men men, har bokat barnpassningen i morgon till Albin så vi får se om Anders och han får åka dit själva eller om jag kan hänga på. Annars är det Combat på torsdag igen som jag kan satsa på =)

Som väntat blev jag solo på tidningarna idag när älsklings-Ami har semester. Tog sin lilla tid, nästan det dubbla faktiskt. Men som sagt det var väntat...

Nu mina vänner är det Desperate Housewives!

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

1 kommentar:

  1. Krya på dig sis!
    Och du kommer att komma igen!
    Du kan!
    Love you!

    SvaraRadera